A FusionR Sales App már hosszú évek óta sikeres Android eszközökön, együtt fejlődik az Android verziókkal és immár hazánkban az üzleti világban is egyre közkedveltebb Apple eszközökön is elérhető.
A vállalati szférában praktikusságuk és megbízhatóságuk miatt egyre jellemzőbb az Apple termékek használata. Kiemelten vezetői, de egyre gyakrabban beosztott munkavállalói szinten is sok esetben tapasztalható, hogy iOS és iPadOS platformon folyik a munka. Praktikussági tényezők mellett a vállalati információbiztonság is szempont: az Apple termékek esetében ennek átfogó alapja, hogy magas fokon integrált, saját gyártású hardverekkel, szoftverekkel és szolgáltatásokkal bírnak – ezekkel képesek zárt rendszert kialakítani, amellyel az adatvédelem is integráltan, nagy mértékben biztosított. Mindezzel egyidejűleg az eszközök kezelése felhasználóbarát és egyszerű.
Azon vállalatok, amelyek számára kulcsfontosságú az egyszerű kezelhetőség, valamint a magas fokú üzembiztonság és adatvédelem, megfelelő választás lehet az R&R Software által fejlesztett, iOS és iPadOS operációs rendszereken is elérhető FusionR Sales App rendszer, amelyet kiadási folyamata során az Apple munkatársai is ellenőriznek, így kettős, megerősített minőségellenőrzésen megy át minden egyes alkalmazásverzió-frissítés kiadásakor. A FusionR Sales App alkalmazás a platform által nyújtott biztonság mellett célzottan ellenőrzi, irányítja és támogatja a napi, terepen végzendő értékesítési és marketing feladatokat; többek között a túraterv-kezelést, a rendelések rögzítését, az útnyilvántartást, a kérdőívek kitöltését, a szabadság- és távollétkezelést, és számos további képességet, melyekről bővebben itt olvashat! Az adatokat offline működés mellett – Wi-Fi, vagy mobilinternet-kapcsolat híján – is rögzíthetik a felhasználók, az alkalmazás használata során nincs szükség állandó internetkapcsolatra. A felhasználók szinkronizációs folyamat segítségével, a számukra megfelelő időben és helyen tölthetik fel a rögzített adatokat, illetve kérhetik le az idő közben megjelent friss adatokat a felhőből. Az off-line működés támogatása elengedhetetlen, amennyiben a felhasználó munkája során az ország bármely pontján megfordulhat, ezáltal nem mindig vehető biztosra, hogy optimális, jó internet-lefedettsége körülmények között dolgozik.
Az Apple felhasználók többsége a napi munkavégzést iPad táblagépeken teszi, amelyen a FusionR Sales App alkalmazás egyszerűbben átlátható a kijelző fizikai nagyságból fakadóan. Eddigi tapasztalatok szerint azonban sok esetben hasznos, ha a felhasználók kisebb méretű eszközökön is dolgozhatnak, így a FusionR Sales App elérhető iPhone és iPad mobileszközökön is. Az alkalmazás a vevő arculati kézikönyvének megfelelő megjelenésre egyszerűen és könnyedén beállítható: így olyan egyedi, natív iOS és iPadOS alkalmazás hozható létre, amely használata átlátható és megkönnyíti a területi képviselők és vezetők mindennapi munkáját.
A FusionR Sales App megoldás a FusionR Sales termékcsalád integráns részeként, vagy attól függetlenül – önálló, vagy más szállítók rendszereihez integrált megoldásként – is használható. A FusionR Sales integrált Portal, Calls és App komponensei segítségével egységes informatikai megoldással támogathatók a vállalati kereskedelmi tevékenység „hagyományos” területi képviselői, telefonos, valamint online csatornái.