Hogyan ne töltsön el órákat egy felmérés eredményeinek ellenőrzésével?

Hatékony segítség az eredmények áttekintéséhez, ellenőrzéséhez a FusionR Sales App alkalmazásban.

Egy egyszerű és praktikus funkciót mutatunk be a fenti probléma megoldására: a felméréshez készült fényképek automatikus címkézését. Tegyük fel, hogy gyártó és/vagy forgalmazó cégünk több partnerrel áll kapcsolatban, akik a termékeinket értékesítik, és szeretnénk felmérni, hogy azok megfelelő helyen és módon lettek-e kihelyezve. Az első lépés, hogy körbejárjuk az üzleteket, és följegyezzük az ott látottakat. Erre a legalkalmasabb egy olyan modern alkalmazás, mint a FusionR Sales App , amelynek kérdőív modulja jelentősen leegyszerűsíti az adatgyűjtés folyamatát.

A FusionR Sales App rendszerben tetszőleges számú kérdőívet hozhatunk létre különböző célokra, tevékenységekre; legyen az igényfelmérés, visszajelzések begyűjtése, vagy termékeink kihelyezésének ellenőrzése. A kérdőívben lehetőség van olyan mezőt, vagy mezőket létrehozni, ahová a helyszínen készített fotókat tölthetjük fel. Az alkalmazásban beállítható, hogy a feltöltött fotókhoz a rendszer automatikusan hozzárendeljen címkéket, amelyek alapján később gyorsabban megtalálhatjuk pl. az azonos termékhez tartozó fotókat.

Hogyan is néz ez ki a gyakorlatban?
Szeretnénk ellenőrizni, hogy az általunk gyártott, forgalmazott termékek az értékesítési pontokon megfelelő helyen és módon lettek-e kihelyezve. Erre a célra készítünk egy kérdőívet, majd a képviselő, kapcsolattartó kollégákat kiküldjük, hogy járják végig az üzleteket, készítsenek fényképeket, és töltsék ki a kérdőíveket. A fényképek manuális címkézése korábban sokszor elmaradt, mert ezáltal jóval hosszabb időt vett volna igénybe a kérdőív kitöltése. Ennek a problémának a megoldására az R&R Software kifejlesztette azt a funkciót a FusionR Sales App rendszerben, amely a feltöltött képeket a rendszer az előre beállított paraméterei alapján automatikusan ellátja a megfelelő címkékkel („tag”-ekkel), ezáltal lehetővé téve a képek későbbi könnyebb feldolgozását, kezelését.

A beérkezett adatok vizsgálatakor nem kell minden egyes bolt kérdőívét egyesével végignézni, hanem lehetőség van a megfelelő címkét megadva az összes beküldött és azzal a a címkével ellátott képet lekérdezni.

A FusionR Sales App megoldás a FusionR Sales termékcsalád integráns részeként, vagy attól függetlenül – önálló, vagy más szállítók rendszereihez integrált megoldásként – is használható. A FusionR Sales integrált Portal, Calls és App komponensei segítségével egységes informatikai megoldással támogathatók a vállalati kereskedelmi tevékenység „hagyományos” területi képviselői, telefonos, valamint online csatornái.

Kapcsolódó cikkek