A napjainkban tapasztalható kevéssé kiszámítható piaci környezetben a versenyképesség megőrzése létfontosságú kérdés. A kereskedelmi szektorban működő vállalkozások számára elengedhetetlen az informatikai fejlesztés a hosszú távú fennmaradáshoz, továbbá az értékesítési folyamatok hatékonyságának optimalizálásához is.
Az informatikai fejlesztéseket tervező vállalatok számára a fejlesztés iránya a jelenlegi piaci környezetben nem minden esetben határozható meg könnyedén. Milyen informatikai fejlesztésbe érdemes fektetni, amely egyszerre nyújt biztonságot változó kereslet mellett, miközben támogatja a működési költségek optimális szinten tartását hosszú távon? Erre ad választ az R&R Software Zrt. által fejlesztett FusionR CRM SFA rendszer, amelyet a NAOS Hungary Kft. részére szállít a cég. A Magyarországon 1999 óta jelen lévő NAOS Hungary Kft. az értékesítés hatékonyságának növelése céljából döntött úgy, hogy a korábbi rendszerük helyett az orvos-, patika- és kozmetikuslátogató munkatársaikat támogató, irányító-és ellenőrző (SFA) megoldással egybekötött CRM megoldást keres.
A NAOS egy több, mint 100 országban jelenlévő cég, amely a világ 50 legnagyobb szépségipari vállalata közé tartozik, egyike a 10 legnagyobb francia szépségipari cégnek.
A cég fő üzleti tevékenységei:
- A NAOS és márkái (Bioderma, Institut Esthederm, Etat Pur), amelyek jelenleg a bőrápolási szektorban, de a jövőben a humánápolási szektorban tevékenykednek majd;
- a NAOS Institute of Life Science, amely nagyszabású kutatóprojekteken dolgozik a humánápolás terén (egészség, szépség, jóllét);
- valamint a NAOS kezdeményezésekkel és pénzügyi diverzifikációval foglalkozó részlegei, amelyek a startup vállalatokba és a humánápolás egyén szervezeteibe történő befektetéseket kezelik.
A NAOS Hungary számára kiemelten fontos szempont, hogy a fejlesztési terveiket megvalósító cég rugalmasan kezelje az informatikai megoldásokkal szemben támasztott igényeiket, így az előkészítő szakaszt követően a NAOS Hungary az R&R Software-től rendelt fejlesztést, amelynek köszönhetően 2020. szeptemberében megkezdődött a FusionR CRM SFA testreszabása, bevezetése, valamint ezt követően a használatbavétel és üzemeltetés támogatása.
Az R&R Software FusionR CRM SFA rendszere több éves FMCG kereskedelmi iparágban szerzett tapasztalatra építkezik, amelyet az egészségügyi termékek piacán is hasznosítani tud. A hatékonyság jelentősen növelhető, ha a látogatók mindennapi rutinjukat támogató, modern eszközt kapnak a kezükbe. Az orvos-, patika- és kozmetikuslátogatók – területi képviselők – feladatai köze tartozik a partnerkapcsolatok ápolása, a termékinformáció áramoltatása, a szerződések, rendelések kezelése, és a készítmények promóciója is.
A NAOS Hungary számára egy promóció keretében a patikalátogató nem csak a sikeres értékesítés végén látja a kedvezmény mértékét, hanem az adott promócióban résztvevő termékekre tud keresni, emellett a termékek készletinformációjáról is pontos adatot lát. Az értékesítés során az irodai feladatokat végző back office felhasználók a patikalátogató segítségére lehetnek termékekkel, promóciókkal kapcsolatban, ezáltal növelve az értékesítési- és marketing tevékenység eredményességét.
Az értékesítés hatékonyságának növelése érdekében további eszközt jelent a patikalátogatók teljesítménymutató meghatározása (KPI), valamint a forgalom-kimutatás. Az egyénileg meghatározható KPI-vel tervezhető és nyomon követhető a patikalátogatók teljesítménye, a kumulált forgalmi kimutatásokkal pedig grafikonok segítségével szemléltethető a lekérdezett időszakban elért forgalom.
Az R&R Software 2020-ban számos funkció fejlesztése mellett új felhasználói felületet tervezett a FusionR CRM SFA rendszerének, amelyet a NAOS Hungary Kft.-nél alkalmaz először.
2021. januárjától a NAOS Hungary Kft. 15 orvos-, patika- és kozmetikuslátogató munkatársa megkezdte napi operatív munkáját a FusionR CRM SFA rendszerrel, amelynek működését az R&R Software Zrt. szerződéses keretek között támogatja.