A területi munka támogatása nem mindig volt ennyire egyszerű és hatékony, mint napjaink digitális forradalmában. A FusionR Sales App rendszer a területi munkával kapcsolatos három legfontosabb vezetői aspektust fedi le: a támogatást, az irányítást, és az ellenőrzést. Az összehangolt, digitalizált működés ezzel hatékonyabbá teszi a munkatársak értékesítési és marketing feladatait, ezzel növelve a hatékonyságot és a jövedelmezőségét.
Napjainkban a megfelelő tájékozottság versenyelőnyt jelent a piacon: az információhiány akár üzleti lehetőségek elszalasztásához is vezethet. Ugyanakkor a szükséges ügyféladatok rendelkezésre állása nem elégséges feltétel a sikeres értékesítéshez és marketing tevékenységhez. A területen dolgozó munkatársak számára csak a megfelelően strukturált, naprakész és hozzáférhető információ biztosítja a gördülékeny, megfelelően célzott tevékenység-végrehajtást, amellyel az értékesítési potenciál a legnagyobb mértékben kihasználható. A FusionR Sales App valós üzleti igényekre alapozva célzott, gyorsan és egyszerűen elérhető partner információkkal támogatja a terepen végzett tevékenységet, ami a területi munkatárs hatékonysága mellett a cég üzleti tevékenységére is pozitív hatással bír.
A terepen végzett munka meglehetősen sokrétű, így könnyen szétszórtsághoz és kapkodáshoz vezethet, ami az ügyfél gyors és minőségi kiszolgálását, így pedig az elégedettséget veszélybe sodorja. A partnerlátogatások során a jó ügyfélkapcsolat megőrzése mellett az értékesítési tevékenység elvégzése is kulcsfontosságú a képviselői munkában. A területi munka feladatainak egységesítése és rendszerezése nélkülözhetetlen, ezért a FusionR Sales App központilag irányított, könnyen testreszabható, konszolidált tevékenységekkel vezeti és irányítja a területi képviselők és vezetőik munkáját egyéni, de akár csoportszinten is.
Visszacsatolás hiányában a jól elvégzett feladatok is könnyen értéktelenné válhatnak, tehát a területen összegyűjtött információ gyors felhasználása a döntéshozatalban valós versenyelőnyt jelent az értékesítésben. A területen elvégzett feladatok teljesülésének ellenőrzése mellett a konszolidált, rendelkezésre álló piaci információ jelentős segítséget nyújt a vállalati szintű üzleti döntések gyors és megalapozott meghozatalában. A FusionR Sales App 15 éves piaci tapasztalatra alapozva transzparens ellenőrzési rendszert képez a területi értékesítési és marketing folyamatokról, melyre alapozva az ügyvitel finomhangolása egyszerűen elvégezhető. Az ellenőrzést segítik a területi képviselői munka értékeléséhez készült vezetői riporting eszközök, és a üzleti érdekeken alapuló teljesítménymutatók automatikus kiértékelése.
A FusionR Sales App megoldás a FusionR Sales termékcsalád integráns részeként, vagy attól függetlenül – önálló, vagy más szállítók rendszereihez integrált megoldásként – is használható. A FusionR Sales integrált Portal, Calls és App komponensei segítségével egységes informatikai megoldással támogathatók a vállalati kereskedelmi tevékenység „hagyományos” területi képviselői, telefonos, valamint online csatornái.