Törley

SFA szoftver bevezetése a Törley Pezsgőpincészetnél

A Törley Pezsgőpincészet Kft. az R&R Software FusionR Operatív CRM (FusionR SFA) megoldását választotta munkatársai értékesítési tevékenységének támogatására

A jelenlegi formájában 2005 óta működő Törley Pezsgőpincészet Kft. (Törley) nemzetközileg ismert és elismert Pezsgőpincészet, amely magyar alapító, Törley József nevéhez fűződik.  Törley József 1882. augusztus 1-jén, „Törley József és Társa” néven jegyeztette be vállalkozását a budapesti cégbíróságon. A Törley pezsgők története így majdnem másfél évszázadra nyúlik vissza.

Nyitottan az újdonságokra, a Törley folyamatosan fejlesztette gyárát és a pezsgőgyártás technológiáját – elsőként vezette be itthon például a fagyasztással történő seprőtelenítés (degorzsálás) folyamatát. Üzeme ennek köszönhetően az ország legkorszerűbb pezsgőgyára lett a századfordulóra. A rákövetkező évtizedekben a Törley hírét és zamatát már Amerikától Ausztráliáig ismerték, a gyárnak lerakatai voltak Hamburgban, Berlinben és Koppenhágában is. A legnagyobb elismerés pedig az volt, hogy ekkor már Párizsban is ittak Törleyt.

A Pezsgőpincészet vezetői felismerték, hogy területi értékesítési és marketing tevékenységük támogatására, versenyképességük javítására szükségük van egy olyan korszerű informatikai megoldásra, amellyel megkönnyíthető és hatékonyabbá tehető a területi képviselők munkája. A gyártó összetett hardver és szoftver szolgáltatáscsomagot keresett, amely teljes mértékben kiszolgálja a fenti tevékenységgel kapcsolatban felmerülő igényeket. Ennek köszönhetően a Pezsgőpincészet 2018. májusában felkereste az R&R Software-t, és megkezdődött a gyártó igényeinek felmérése, a megfelelő megoldás részleteinek egyeztetése.

A Törley igényeire szabott FusionR SFA megoldás magába foglalja a következő előnyöket, funkciókat:

  • A területi képviselők – „On Trade Menedzserek” – munkájának központi irányítása és ellenőrzése Android tabletek segítségével.
  • Értékesítési rendelések teljesülésének leellenőrzése, rendelési előzmények áttekintése.
  • Naprakész vevői információk azonnali elérése a terepen, ügyfélkapcsolati (CRM) tevékenységek támogatása.
  • Piaci, értékesítést és marketinget támogató információbázis építésének lehetősége egyedileg definiálható kérdőívek, és azok on-line feldolgozásának segítségével.
  • Táblagép bérlés szolgáltatás: A szolgáltatás keretében az SFA szoftver mobil kliens alkalmazását kiszolgáló táblagépeket az R&R Software Zrt. biztosítja, annak karbantartásáról, verziókövetéséről gondoskodik. A táblagépek adminisztrációs feladatait a Törley Pezsgőpincészet Kft. látja el.
  • Rendszergazda és kulcsfelhasználói támogatás, szolgáltatás.
  • PaaS Cloud szolgáltatás keretében virtuális szerver hosting biztosítása.

Az R&R Software szakemberei az igényfelmérés folyamata során több alkalommal egyeztettek a Törley munkatársaival, ezzel elősegítve a mélyebb átlátást és az igények pontosítását. Az előzetes egyeztetéseket követően a Törley 2018. októberében rendelte meg a megoldáscsomag részét képző, az R&R Software saját fejlesztésű FusionR SFA alkalmazását, amely a 2002. óta folyamatosan gyűjtött mobil üzleti tapasztalatra, és a legmodernebb technológiai alapokra építkezik. Korszerű okostelefonok és táblagépek alkalmazásával teszi lehetővé a terepen dolgozó munkatársak támogatását, feladataik szervezését, ellenőrzését. Automatikus adatreplikáció révén akkor is működőképes, amikor térerő híján épp nem érhető el mobil adatkapcsolat. A Törley Cloud szolgáltatásként veszi igénybe a választott megoldást, amelyhez az üzleti alkalmazás, valamint annak támogatása és karbantartása mellett a mobil eszközöket is az R&R Software biztosítja. A konstrukció előnye, hogy alacsony kezdeti beruházás mellett – rövid implementációs időszakot követően – a Törley már 2018. novemberében éles üzemi használatba vette a rendszert.

Kapcsolódó cikkek