A partneri kapcsolatok új szintje
- 15% hatékonyságjavulás érhető el azzal, hogy a kiszállítás visszaigazolásáig tartó idő napokból órákra csökken;
- 70%-a a partnereknek kifejezetten szállítói e-kereskedelmi felületeket és ügyfél-/viszonteladói portálokat preferál;
- 20%-kal több ügyféllel töltött időt hozhat az értékesítési adminisztráció és riportálás automatizálása;
- Készletszintek és árak folyamatos frissítése
- Naprakész termékspecifikációk és marketing anyagok
- Azonnali rendelésállapot követés
- Integrált e-learning modulok
- Terméktudás tesztek és tanúsítványok
- Értékesítési támogató eszközök letöltése
- Automatizált ösztönző programok
- Teljesítmény dashboardok
- Pont- és jutalomrendszer követése
A FusionR integrált partnermegoldása
Okos rendelési rendszer
- Valós idejű készlet- és árinformációk
- Automatikus kedvezménykalkuláció
- Mobiloptimalizált felület a terepi munkához
Digitális képzési központ
- Termékspecifikus oktatóanyagok
- Interaktív tesztek és minősítések
- Teljesítmény-nyomon követés
CRM integráció
- Partner aktivitási adatok központosítása
- Lead scoring és pipeline-elemzés automatizálása
- Személyre szabott kommunikáció
Gyakorlati példa: János sikertörténete
János, a Konzervgyár Kft. partneri menedzsere reggel megnyitja a FusionR Portal dashboardját. Azonnal látja, hogy az egyik kulcspartner, a Tartós Élelmiszer Bt. szokatlanul alacsony rendelési aktivitást mutat az elmúlt két hétben.
9:00 – A portal automatikusan jelzi, hogy a Tartós Élelmiszer készletei 20% alá csökkentek három termékcsoportban.
9:15 – János egy kattintással elküldi a személyre szabott készletfeltöltési javaslatot, amely tartalmazza a várható keresleti trendeket is.
10:30 – A partner elfogadja a javaslatot, és azonnal leadja a rendelést a portálon keresztül.
14:00 – A terepi értékesítő megkapja a mobil CRM-ben a frissített partneri információkat, így a délutáni látogatás során már az új készletekkel tud számolni.
Eredmény: 15 perc alatt megoldódott egy probléma, amely korábban több napos egyeztetést igényelt volna.
Mérhető előnyök táblázatban
Kulcsindikátor
|
Hagyományos módszer
|
Digitális portál
|
Rendelési átfutási idő
|
2-3 nap
|
4-8 óra
|
Vevőkkel töltött idő
|
benchmark alap
|
+20%
|
Partneri elégedettség – portál preferencia
|
(nincs portál)
|
69%
|
Upsale aránya
|
benchmark alap
|
+15%
|
Hogyan építsd fel a partneri közösségedet?
- Partneri igények felmérése és prioritizálása
- Meglévő rendszerek integrációs lehetőségeinek vizsgálata
- Pilot program indítása kulcspartnerekkel
- Folyamatos fejlesztés partneri visszajelzések alapján