Napjainkban egyre inkább előtérbe kerülnek a hatékonyságnövelő digitális megoldások, melyek alapja az ellenőrzés. A területi munkát végzők naponta akár több száz kilométert megtesznek az üzleti lehetőségek érdekében, így az általuk megtett út kiemelten fontos, amelyről minden vezető pontos képet szeretne látni.
Az eladásösztönző rendszerek egyik legfontosabb pillére a felhasználók napi munkavégzésének ellenőrzése és nyomon követése. A vezetők számára ebben nyújt támogatást a FusionR Sales App alkalmazás GPS alapú nyomkövetési funkciója, amellyel vizsgálható a munkatársak munkavégzésének helyszíne és időpontja. Az ellenőrzési rendszer segítségével átlátható képet kapunk a munkatársak hozzáállásáról, valamint az esetleges dologkerülésre is könnyen fény derülhet.
A FusionR Sales App alkalmazás előre meghatározott időközönként képes eltárolni a felhasználó látogatás indításkori GPS koordinátáit, amennyiben a vezetők ezt ellenőrizni szeretnék. Pontosan meghatározhatók az üzleti partnerek GPS alapú helyszínei is, ennek köszönhetően viszonyítható, hogy egy ügyfél látogatás ténylegesen megtörtént-e. Az üzleti partnerek GPS adatainak felhasználásával pontos túratervet készíthetünk, amellyel optimalizálhatjuk a munkatársak napi tevékenységét, ezáltal jelentősen csökkenthetjük a napi költségeket, beleértve az idő–, és pénzbeli ráfordításokat is. Az alkalmazásban elkészíthető látogatási tervek és a tényleges GPS adatok alapján egyszerűen átszervezhető a munkavégzés a költséghatékonyság érdekében.
A FusionR Sales App megoldás a FusionR Sales termékcsalád integráns részeként, vagy attól függetlenül – önálló, vagy más szállítók rendszereihez integrált megoldásként – is használható. A FusionR Sales integrált Portal, Calls (TeleSales) és App (SFA) komponensei segítségével egységes informatikai megoldással támogathatók a vállalati kereskedelmi tevékenység „hagyományos” területi képviselői, telefonos, valamint online csatornái.