Az élet számtalan területén szükség van arra, hogy off-line is számíthassunk mobil eszközeinkre.
Különösen fontos, hogy a FusionR Sales APp használható legyen internetelérés nélkül is, mivel előfordulhat, hogy a partner székhelyén, telephelyén nincs elegendő térerő. A FusionR Sales App off-line működésének köszönhetően a területi képviselők tudnak aktív internetkapcsolat nélkül is rendelést felvenni, adatokat rögzíteni, ezáltal nem elegendő térerő esetén is elkerülhető a felesleges papíralapú adminisztráció. Amennyiben az internetkapcsolat újra rendelkezésre áll, a FusionR Sales App alkalmazás automatikusan felküldi az off-line üzemmódban regisztrált adatokat a központi szerverre.
A rendszer alkalmas a korábban letöltött árak, csomagajánlatok és kedvezmények alapján egy rendelés értékének kalkulálására is off-line működés esetén, így a megrendelő azonnal visszajelzést kaphat a rendelése várható értékéről. Természetesen lehetnek olyan esetek, amikor un. valós-idejű árazásra van szükség, ilyenkor a kalkulált árak csak tájékoztató jellegűek és csak a hálózati kapcsolat helyreállása után kapja meg az ügyfél a tényleges árakat.
Az alkalmazás szinkronizáció után – paraméterezéstől függően – tartalmazza a cikktörzset, az árakat, a csomagajánlatokat, a kedvezményeket, vagy akár a raktárkészletet is. A területi képviselő és az ügyfél ezen információk ismeretében tudja leadni a rendelést.
A FusionR Sales App megoldás a FusionR Sales termékcsalád integráns részeként, vagy attól függetlenül – önálló, vagy más szállítók rendszereihez integrált megoldásként – is használható. A FusionR Sales integrált Portal, Calls és App komponensei segítségével egységes informatikai megoldással támogathatók a vállalati kereskedelmi tevékenység „hagyományos” területi képviselői, telefonos, valamint online csatornái.