A legtöbb gazdasági szektorra jellemző egyre nagyobb piaci versenyben előnyre tehet szert, aki hamarabb reagál a változásokra, gyorsabban tudja alakítani a korábbi terveket a körülmények függvényében.
Nem csak az előnyszerzés miatt fontos ez, hanem amiatt is, hogy az esetleges károkat elkerüljük, vagy mérsékeljük. Ehhez pedig olyan adatokra, mutatókra van szükség, amelyek egyrészt pontosan mutatják a csoportunk, értékesítőink teljesítményét, másrészt szinte azonnal rendelkezésre állnak.
Az R&R Software FusionR Sales App rendszerét számos előre meghatározott riporttal szállítja, emellett a rendszerbevezetés során az ügyfél egyéni igényei alapján kialakított riportok is létrehozhatók. A riportok eltérő komplexitásúak lehetnek, megfelelő internetkapcsolat mellett akár mobileszközön is elérhetők, így tetszőleges helyen és időben megtekinthetjük azokat, nem korlátozva magunkat az irodai jelenlétre.
Képernyőképek a FusionR Sales App rendszerből
Az összetettebb, több adatot tartalmazó riportok excel-be is exportálhatók, így további elemzések, kimutatások alapjául szolgálhatnak. A rendszerben létrehozható egy un. dashboard, azaz vezérlőpult, ahol a legfontosabb kimutatások összegyűjthetők, egy helyen láthatók.
A kedvező piaci pozíció megtartásához vásárlóink, ügyfeleink ismerete is elengedhetetlen, amelyhez a FusionR Sales App rendszerben kialakított kérdőívek is segítségünkre lehetnek. A FusionR Sales App rendszerben létrehozott kérdőívekkel fel tudjuk mérni ügyfeleink igényeit, problémáit, vágyait. A FusionR Sales App hathatós támogatást nyújt a teljes felmérési folyamatban, mind a kérdőív elkészítésében, mind az adatok rögzítésében, mind pedig a feldolgozásban és kiértékelésben. A kérdőívek a FusionR Sales App rendszerben egy egyszerű és átlátható felületen állíthatók össze, ahol többféle kérdéstípust is választhatunk. A kérdéseket szekciókra bonthatjuk, azon belül pedig csoportosíthatjuk azokat. Lehetőség van feltételes, egymástól függő kérdéseket is feltenni.
A FusionR Sales App megoldás a FusionR Sales termékcsalád integráns részeként, vagy attól függetlenül – önálló, vagy más szállítók rendszereihez integrált megoldásként – is használható. A FusionR Sales integrált Portal, Calls és App komponensei segítségével egységes informatikai megoldással támogathatók a vállalati kereskedelmi tevékenység „hagyományos” területi képviselői, telefonos, valamint online csatornái.