A FusionR Sales Portal kliensei a webshop funkciókon túl egy átfogó ügyfélszolgálati rendszert is kapnak, ahol nem csak korábbi rendeléseiket, számláikat és elszámolásaikat érik el kényelmesen, de akár Ön által hirdetett eseményekre, rendezvényekre vagy oktatásokra is jelentkezhetnek, kérdőíveket tölthetnek ki vagy akár reklamációt is indíthatnak.
A FusionR Sales Portal kliensei a webshop funkciókon túl egy átfogó ügyfélszolgálati rendszert is kapnak, ahol nem csak korábbi rendeléseiket, számláikat és elszámolásaikat érik el kényelmesen, de akár Ön által hirdetett eseményekre, rendezvényekre vagy oktatásokra is jelentkezhetnek, kérdőíveket tölthetnek ki vagy akár reklamációt is indíthatnak.
A FusionR Sales Portal nagy előnye, hogy segítségével partnerei nyitvatartási időtől, ünnepnapoktól függetlenül bármikor, bárhonnan le tudják adni rendeléseiket. Így akár saját raktáruk polcai elött, mobilról is vásárolhatnak, ami nem csak kényelmessé, egyszerűvé, hanem költséghatékonnyá is teszi az értékesítést.
A FusionR Sales Portal nagy előnye, hogy segítségével partnerei nyitvatartási időtől, ünnepnapoktól függetlenül bármikor, bárhonnan le tudják adni rendeléseiket. Így akár saját raktáruk polcai elött, mobilról is vásárolhatnak, ami nem csak kényelmessé, egyszerűvé, hanem költséghatékonnyá is teszi az értékesítést.
A rendszer a több ezer tételből álló terméklistákkal is jól elboldogul, az azok közötti hatékony keresést számtalan paraméterezhető szűrő segíti.
Az alkalmazás nem csak promóciós célokat szolgálhat, a főoldalon híreket, rendezvényeket, de akár hasznos információs és segédanyagokat is is közzétehet.
A rendszer kiterjedt Tudásbázisa a részletes termékinformációk mellett kezeléssel, szállítással, szerződéssel kapcsolatos információkkal is szolgál
partnereinek.
A leadott rendelések állapotát nem csak a vevők, hanem az Ön munkatársai is azonnal látják és nyomon követhetik.
A FusionR Sales Portal beépített kockázatelemzője ügyfélspecifikusan vizsgálja a kintlévőségeket és ehhez igazodva jelzi a lejárt számlákat, vagy akár
szankcionálja az új rendelések rögzítését.
A FusionR Sales minden elterjedt CRM és ERP rendszerrel könnyen
összekapcsolható, így minden ügyfélkapcsolati adat, számla és dokumentum elérhetővé válik a Portal felületén is.
Partnerei mindig a velük szerződött árakat és kedvezményeket látják a rendszerben, kizárva bármilyen hiba és félreértés lehetőségét.
A rendszer az FMCG piac ritmusára lett tervezve, így a szektor
szereplőinek különösen testhezálló felhasználói élményt nyújt.
A FusionR Sales Portal-ban hűségprogramokat is kialakíthat, így hűségpontokkal is jutalmazhatja és ösztönözheti partnereit újabb vásárlásokra.
A rendszerben bármilyen típusú promóciót beállíthat, amit népszerűsíthet is a Portal főoldalán. A promóciók beépülnek az árazási rendszerbe és automatikusan érvényesülnek, amint teljesülnek a kedvezmény feltételei.
Vevői maguk indíthatnak elszámolásokat, reklamációkat és visszárukat is, amik állapotát folyamatosan nyomon is követhetik, vagy emailben is kérhetnek értesítést az ügyek előrehaladásáról.
A FusionR Sales Portal kérdőív funkciója nem csak hasznos ügyfélfelmérésekre jó, az ügyfélélmény növelésére is kitűnő eszköz.
A honlapon indított elszámolásokat, reklamációkat, visszárukat partnerei folyamatosan nyomon követhetik online és e-mail értesítést is kérhetnek az ügyek előrehaladásáról.
Keress minket nyugodtan bármilyen kérdéssel, mi felvesszük a telefont és válaszolunk az e-mailekre is. Mindig.
A regisztrációs folyamat kérés szerint kialakítható, így biztos lehet benne, hogy a szükséges adatok rendelkezésre állnak az ügyfél validációhoz.
Önkiszolgáló portálodba nem csak saját ügyfeleid futhatnak bele a neten. Az új érdeklődőket ezért kapcsolatfelvételi felület várja a FusionR Sales Portal-on.
Gyorsan átlátható, teljes körű együttműködés a FusionR Sales többi termékével.
Ha úgy érzi egyszerűbb beszélni róla, keressen minket!
Vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megbeszéljük melyik országrészekről, mely kereskedőktől, milyen hálózatból szeretne adatokat.
Mi megnézzük, hogy rendszerünk mennyire képes ellátni az Ön igényeit, és ez alapján – ha szükséges – megkeressük az Ön által megjelölt, a hálózatban még nem szereplő partnereket.
Letárgyaljuk és kialakítjuk az Önnek adatokat szolgáltatók körét ill. megbeszéljük ERP/CRM rendszerének
fejlesztőjével, milyen apró módosításokat kell elvégezzenek
Amint elkészültünk, megindul az adatáramlás, amit Ön innentől kezdve folyamatosan láthat.
A FusionR Sales teljes rendszere 20 éve együtt fejlődik a magyar FMCG szektorral, így az iparág szereplőinek meglepően kézreeső megoldás lehet.
Az orvos- és patikalátogatóknak, szépségipari szereplőknek.
Ha sok a vevő és sok a gyorsan forgó termék, így műszaki cikkek, vegyipari termékek, ragasztó- és tisztítószerek ellátási láncainak kiszolgálására.
A Calls rendszer a FusionR Sales termékcsalád bármely tagja mellé szinte egyetlen kattintással telepíthető.
FusionR Sales App
a területi munkáhozA FusionR Sales App a területi képviselők, orvos- és patikalátogatók, ügynökök és egyéb terepen dolgozó kollégák elsőrangú támogatója. A bárhol, bármikor offline is működő rendszerrel a teljes értékesítési munka hatékonyan irányítható, mérhető és nyomon követhető.
FusionR Sales Portal
a digitalizált ügyfélkiszolgáláshozA FusionR Sales Portal egy önkiszolgáló ügyfélportál, ahol partnerei nem csak a vásárlásaikat tudják bármikor elvégezni, de teljes körű ügyfélszolgálati folyamatokat is le tudnak bonyolítani a felületen.
FusionR Sales Calls
a költséghatékonysághozFusionR Sales Calls telefonos ügyfélszolgálati szoftvere hatékony kiegészítője a nagy értékesítési hálózatoknak, hiszen segítségével csökkentheti a területi képviselők terhelését, növelheti a promóciók hatékonyságát vagy segíthet a szűk keresztmetszetek, váratlan helyzetek megoldásában is.
FusionR Sales Net
az adatvezérelt növekedéshezFusionR Sales Net
az adatvezérelt
növekedéshezFusionR Sales Net a viszonteladói hálózat adatait figyelő rendszer, aminek segítségével pontos képet kaphat értékesítésének pontos területi kiterjedéséről, partnerei raktárkészletéről, termékei tényleges fogyásáról és promócióinak sikerességéről is, így adatokra támaszkodva tervezheti újra üzleti folyamatait.
FusionR Sales App
a területi munkáhozA FusionR Sales App a területi képviselők, orvos- és patikalátogatók, ügynökök és egyéb terepen dolgozó kollégák elsőrangú támogatója. A bárhol, bármikor offline is működő rendszerrel a teljes értékesítési munka hatékonyan irányítható, mérhető és nyomon követhető.
FusionR Sales Portal
a digitalizált ügyfélkiszolgáláshozFusionR Sales Portal
a digitalizált
ügyfélkiszolgáláshozA FusionR Sales Portal egy önkiszolgáló ügyfélportál, ahol partnerei nem csak a vásárlásaikat tudják bármikor elvégezni, de teljes körű ügyfélszolgálati folyamatokat is le tudnak bonyolítani a felületen.
FusionR Sales Calls
a költséghatékonysághozFusionR Sales Calls telefonos ügyfélszolgálati szoftvere hatékony kiegészítője a nagy értékesítési hálózatoknak, hiszen segítségével csökkentheti a területi képviselők terhelését, növelheti a promóciók hatékonyságát vagy segíthet a szűk keresztmetszetek, váratlan helyzetek megoldásában is.
FusionR Sales Net
az adatvezérelt növekedéshezFusionR Sales Net
az adatvezérelt
növekedéshezFusionR Sales Net a viszonteladói hálózat adatait figyelő rendszer, aminek segítségével pontos képet kaphat értékesítésének pontos területi kiterjedéséről,
partnerei raktárkészletéről, termékei tényleges fogyásáról és promócióinak sikerességéről is, így adatokra támaszkodva tervezheti újra üzleti folyamatait.
Ha úgy érzi, egy beszélgetéssel gyorsabban megérthetőek a részletek, keresse nyugodtan szakértőinket, szívesen válaszolunk minden kérdésre.
Prof. Dr. Csurgay Árpád, Akadémikus
Az R&R Software vállalati üzleti alkalmazásokat fejleszt és szállít. 1991-es alapítása óta hazai tulajdonosi körrel és vezetéssel folyamatosan nyereségesen működik. Független piackutatók évről évre a vezető hazai üzleti alkalmazásszállítók közé sorolják. 150 fős szakértői bázisával és folyamatosan növekvő exportmutatójával sikeresen járul hozzá a magas hozzáadott értékű hazai gazdaság fejlődéséhez.